Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

“Στρατιωτική δημοσιογραφία”. Όχι άλλο… «κάρβουνο» !!!


Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί στις Μονάδες μας ένα ανέκδοτο σχετικά με κάποιο «στρατιωτικό» site που πρόκειται να ανοίξει σύντομα. Το ανέκδοτο λέει λοιπόν…
<<Πήγε ο Γκεμπελς να πιάσει δουλειά στο νέο στρατιωτικό site και του είπαν πως δεν έχει την εμπειρία και τα προσόντα να δουλέψει σε τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον.>>

Ας αφήσω όμως το χιούμορ κι ας πάρω τα πράγματα από την αρχή. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόσφατα εκδιώχθηκε-απολύθηκε γνωστός στρατιωτικός συντάκτης από πολύ γνωστή ιστοσελίδα. Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι ο εργοδότης του δεν ήταν ικανοποιημένος από την πορεία που είχε πάρει η ιστοσελίδα, πως είχε καταστεί πλέον παντελώς αναξιόπιστη και η επισκεψιμότητα της είχε πιάσει πάτο.
Βέβαια εγώ μπροστά δεν είμαι, ούτε και γνωρίζω περισσότερα, αλλά μεταφέρω κάποια πράγματα που άκουσα. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με πληροφορίες ο γνωστός «στρατιωτικός δημοσιογράφος» ετοιμάζει μια νέα «δουλειά» στο χώρο, αφού κάποια από τα «συμφέροντα» που εξυπηρετεί τα τελευταία χρόνια, έχουν μείνει χωρίς την προβολή που απολάμβαναν.
Εμένα φυσικά σαν στρατιωτικό, αυτά μου είναι παντελώς αδιάφορα. Δεν μπορώ όμως να μη σταθώ σε διαφήμιση που είδα ενός νέου “στρατιωτικού site” που αναφέρει τα εξής : <<Το site “γεννήθηκε” ως ιδέα από στρατιωτικούς που επιζητούν έναν αγωγό μέσω του οποίου η φωνή τους θα ακούγεται καθαρά.>>
Τι πάει να πει αυτό;;; Ποιοι είναι οι “στρατιωτικοί” που δεν έχουν αγωγό και τον αναζητούν για να ακουστεί η φωνή τους;;; Ονόματα δεν έχουν;;; Ποιοι κρύβονται πίσω από τέτοιες «ύποπτες» ανωνυμίες;;;

Αυτά εγώ δεν μπορώ να τα καταλάβω. Όποιος στρατιωτικός έχει να πει κάτι, το λέει επώνυμα και ενυπόγραφα. Αν δεν το κάνει, σημαίνει ότι κάτι «βρώμικο» και «ύποπτο» κρύβεται από πίσω… ΤΕΛΟΣ
Με τιμή Γ.Γ.
(τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο)























http://espekm.gr/home/?p=13547

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου