Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Στρατιωτικός για τα κρούσματα θετικών μαντού: “Μας έστειλαν σαν πρόβατα στη σφαγή, έπρεπε να μας είχαν εμβολιάσει πριν πάμε στους καταυλισμούς”!...


Με το φόβο και την αγωνία ζουν πλέον οι οχτώ στρατιωτικοί που βγήκαν θετικοί στο «μαντου» για τη φυματιωση μετά την προσφορά βοήθειας στον καταυλισμό προσφύγων στο Τσεπέλοβο της Ηπείρου.
Ένας απο αυτούς – που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του – μίλησε στο protothema.gr για τις ώρες τρόμου που ζει τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένεια του μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα των δεύτερων εξετάσεων.
«Αυτή τη στιγμή η οικογένεια μου ζει μέσα στο άγχος και την αγωνία. Έχω μικρά παιδιά και όταν επιστρέφω στο σπίτι προσπαθώ να μην έρχομαι σε επαφή μαζί τους γιατί φοβάμαι μη τυχόν κολλήσουν τίποτα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχω τίποτα και με μεγάλη αγωνία περιμένω τα αποτελέσματα. Τα παιδιά μου δεν γνωρίζουν τίποτα γιατί δεν θέλω να τα στενοχωρήσω» λέει ο στρατιωτικός.
Μόνο η συζυγός του ξέρει τι πραγματικά συμβαίνει. «Μόνο η γυναίκα μου γνωρίζει και αυτή είναι πολύ φοβισμένη γιατί αν τυχόν εγώ είμαι θετικός στα αποτελέσματα τότε θα αναγκαστεί και η οικογένεια μου να κάνει εξετάσεις. Δεν θέλω να τα σκέφτομαι όλα αυτά».
Ο στρατιωτικός δηλώνει αγανακτισμένος με την πολιτική ηγεσία του υπ. Εθνικής Άμυνας που, όπως λέει, δεν τους προστάτεψε. «Είμαι πάρα πολύ εκνευρισμένος και οργισμένος με την πολιτική ηγεσία γιατί μας έστειλαν ως πρόβατα επι σφαγή. Η πολιτική ηγεσία δεν έκανε τίποτα. Έπρεπε να μας είχαν εμβολιάσει πριν μας στείλουν στο καταυλισμό. Όταν ήρθε το πρώτο λεωφορείο με τους πρόσφυγες εγώ βοήθησα τον άντρα και την οικογένεια του που είχαν φυματίωση χωρίς να το γνωρίζω. Παρόλο που φορούσαμε μάσκες, ο φόβος ότι μπορεί να έχουμε κολλήσει υπάρχει αλλά δεν θέλω να πιστεύω κάτι τέτοιο. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα και ο “Θεός βοηθός”» καταλήγει.











protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου