Μοναδικό θέμα συζήτησης συνεχίζει να είναι στη μονάδα της Πολεμικής Αεροπορίας του Αράξου ο βαρύτατος τραυματισμός της 24χρονης υπαξιωματικού, τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου, όταν κατά τη διάρκεια επίσημης διήμερης άσκησης στην οποία κι έπαιρνε μέρος, συμμετείχε στη διαδικασία μεταφοράς καυσίμων, μέχρι την «πίστα», όπου βρίσκονταν μαχητικά αεροσκάφη.
Από τη μέρα του σοβαρότατου ατυχήματος και μετά, ο κόσμος των Ενόπλων Δυνάμεων κράτησε το θέμα σε χαμηλά ύψη, καθώς διανύουμε ευαίσθητη περίοδο.
Οι συζητήσεις όμως, εντός της 116 Πτέρυγας Μάχης, δεν έχουν σταματήσει. Αφορούν τις συνθήκες ασφάλειας «πτήσεων και εδάφους», σε σχέση με το περιστατικό και το εικαζόμενο υπόβαθρό του. Ολοι, πάντως, περιμένουν το πόρισμα της Ενορκης Διοικητικής Εξέτασης η οποία διετάχθη την επόμενη κιόλας ημέρα, για τη διερεύνηση του παρολίγον θανατηφόρου ατυχήματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πελοποννήσου», η νεαρή υπαξιωματικός – που πρόσφατα είχε μετατεθεί στην 116 ΠΜ Αράξου από τη Λάρισα για λόγους προβλεπόμενης συνυπηρέτησης με τον επίσης στρατιωτικό σύζυγό της- έχει υποστεί σοβαρά τραύματα που εγείρουν ανάγκη περαιτέρω ιατρικής υποστήριξης, πέραν μιας επέμβασης στην οποία υποβλήθηκε στο ΠΓΝΠ.
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Το περιστατικό, που λίγο έλειψε να βυθίσει στο πένθος και πάλι τις Ένοπλες δυνάμεις, από αυτόπτη μάρτυρα, που όμως δεν ήταν στην αυτή διατεταγμένη υπηρεσία, αλλά παρακολουθούσε την άσκηση: «Η δεξαμενή μεταφέρεται πάντα με μια κλήνη, η οποία ασφαλίζει με πύρους, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν πρόλαβαν να μπουν!
Η κοπέλα, έκανε εργασία κάτω από τη δεξαμενή καυσίμου, αλλά λόγω του αέρα που είχε εκείνη την ώρα στην περιοχή – τέτοιον που σήκωνε πέτρες – η δεξαμενή κουνήθηκε, έφυγε από την κλήνη και σταμάτησε επάνω της συνθλίβοντάς την στο πίσω πάνω μέρος του σώματός της».
Οι υπεύθυνοι ελέγχου, δεν θα έπρεπε να έχουν αφήσει όμως το κενό αυτό, κατά τη διάρκεια της εργασίας, αλλά αντιθέτως θα έπρεπε να έχουν δώσει εντολή ματαίωσής, συμπληρώνουν γνώστες αυτών των εργασιών.
«ΚΑΚΩΣ»…Η ΑΣΚΗΣΗ
Σημαντικό, και συνάμα μεγάλο ερώτημα προς τους επιτελείς του ΥΕΘΑ και του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, είναι – αυτό στο οποίο άλλωστε συγκλίνουν και οι περισσότεροι εκ των εμπλεκομένων στο θέμα – ότι δηλαδή κατ’ ουσίαν, όχι μόνο η επίμαχη εργασία μεταφοράς καυσίμων, αλλά γενικά η άσκηση δεν θα έπρεπε να διεξαχθεί, αφού οι υποδομές για την ασφάλεια του προσωπικού, όταν έχει τόσα πολλά μποφόρ, δεν υφίστανται στον Άραξο, κάτι που ισχύει όμως σ’ όλες σχεδόν της ΝΑΤΟϊκές χώρες του κόσμου!
Από τη μέρα του συμβάντος, η σιωπή και τα ερωτηματικά συνυπάρχουν για όλα τα παραπάνω, ενώ εκεί όπου σημειώθηκε το ατύχημα η προσέγγιση του οποιουδήποτε ήταν αδύνατη και το σημείο φυλασσόμενο από Αερονόμους επί ημέρες για να μην μπορεί να πλησιάσει κανείς και λίγα 24ωρα αργότερα όλα τα εξαρτήματα μαζεύτηκαν για ευνόητους λόγους…
ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η 24ΧΡΟΝΗ
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νεαρή υπαξιωματικός – που πρόσφατα είχε μετατεθεί στην 116 Π.Μ Αράξου από τη Λάρισα διά λόγους προβλεπόμενης συνυπηρέτησης με τον επίσης στρατιωτικό σύζυγό της – έχει υποστεί σοβαρό κάταγμα α΄ οσφυϊκού σπονδύλου και παρά το χειρουργείο στο οποίο υπεβλήθη στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ρίου, κινδυνεύει να μην μπορέσει να περπατήσει και να κινηθεί όπως πριν, λόγω της «ρήξης νωτιαίου μυελού».
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα της κατάστασης της υγείας της κοπέλας το έχει αναλάβει προσωπικά ο Αρχηγός ΓΕΑ, που σκοπεύει «να τη στείλει με έξοδα της Π. Α στο εξωτερικό», όπως ακριβών αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές του Πενταγώνου.
http://espekm.gr/home/?p=14176
patratora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου